Nuo 2023 m. kovo 1 d. iki kovo 31 d. registruoti vaiką į mokyklą galima tik per el. sistemą. Registracija galima susikūrus paskyrą www.vilnius.lt arba jungiantis tiesiogiai per elektroninę bankininkystę, arba kitą elektroninės atpažinties priemonę.
Kas neturi bankininkystės, renkasi kokį nors kitą prisijungimo būdą – mobilų parašą ar elektroninį parašą.
Čia rasite ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK). DUK perskaityti būtina!!!
Registruojant vaiką į mokyklą sistemoje reikia prisegti dokumentus:
- į 1 kl. priešmokyklinio ugdymo baigimo pažymą
- į 5 kl. pradinio išsilavinimo pažymėjimą
- į 3, 4, 6,7, 8 kl. licėjaus kl. metinį dalykų įvertinimą
- į 1 licėjaus kl. I pakopos pagrindinės mokyklos baigimo pažymėjimą
- į 3 licėjaus kl. pagrindinės mokyklos baigimo pažymėjimą ir individualius mokymosi planus
- į 4 licėjaus kl. metinį dalykų įvertinimą ir individualius mokymosi planus
- (planus galima rasti www.liceum.lt tinklalapyje skiltyje „Indywidualne plany nauczania“)
- Papildomus dokumentus sistemoje prisegti galima bet kada, nebūtinai registracijos metu.